Mitaleita ansioituneille

TK-tiedotuskilta on myöntänyt neljälle henkilölle sotilastiedotuksen ansiomitalin. Mitali myönnetään tunnustuksena erityisestä kunnostautumisesta maanpuolustustiedotuksen alalla.

Ansiomitalin saivat suurlähettiläs Ralf Friberg, viestintäjohtaja Erkki Heikkinen,toimittaja Aarne Kauranen ja kommodori Aulis Minkkinen.

Päätoimittaja Risto Pohjanpalo jatkaa killan puheenjohtajana.

TK-tiedotuskilta on Maanpuolustuskiltojen liiton jäsen, ja sen jäseniä yhdistää viestintä ja reservin koulutus. Pääesikunta on kouluttanut heidät kriisiajan tiedotusalan tehtäviin.

TK-tiedotuskilta on ottanut nimeensä kirjaimet TK muistuttamaan vaalimastaan perinnöstä. Sotien aikana näet TK-miehet, kirjoittajat, kuvittajat sekä elokuvamiehet hoitivat puolustusvoimien tiedotustoiminnan päämajan tiedotusosaston alaisina.

(ilmoitus Helsingin Sanomissa 7.3.2005)

Pirjo Viita-aho

Kommentointi on suljettu.